شناسهٔ خبر: 67809255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با شعار «تابستونتو بساز»؛

پیک امید کانون پرورش فکری در محلات کم برخوردار بندرعباس آغاز به‌کار کرد

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت:  پیک امید کانون با شعار «تابستونتو بساز» در محلات کم برخوردار بندرعباس آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشتکوهی از آغاز به کار پیک امید کانون با شعار «تابستونتو بساز» خبر داد و گفت: کانون استان با هدف رعایت عدالت فرهنگی در مناطق و محلات کمتر برخوردار شهر بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی محلات، آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در این برنامه پس از برگزاری جلسات با نمایندگان ستاد کانون‌های مساجد، قرارگاه مردمی تحول، قرارگاه تحول اجتماعی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تعیین محلات و همچنین رابطین محلی، مقرر شد واحد کتابخانه سیار ۲ بندرعباس با مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای متولی محلات، برنامه‌های فرهنگی متنوعی با شعار «تابستونتو بساز» در قالب پیک امید هرمزگان برگزار کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اضافه کرد: هدف از این جریان‌سازی فرهنگی رعایت عدالت فرهنگی، توجه به حقوق و نیازهای اصلی کودکان و نوجوانان شهری، محلات و مناطق حاشیه شهری و همچنین مناطق روستایی کمتر برخوردار است.

نظر شما