شناسهٔ خبر: 67808613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد:

پیاده‌روسازی مناطق دوگانه شهرکرد با بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: پیاده‌روسازی و مناسب سازی خیابان‌های منطقه یک و دو شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به مدت ۵ ماه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیاده‌روسازی و مناسب سازی خیابان‌های منطقه یک و دو شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مدت پنج ماه اجرا می‌شود، اظهار کرد: پیاده‌روسازی و مناسب سازی خیابان‌های منطقه دو ازجمله ضلع جنوبی خیابان شریعتی و حدفاصل چهارراه دامپزشکی تا خیابان رجایی در حال حاضر در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به مدت پنج ماه اجرا می‌شود، افزود: پروژه پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان شریعتی از اوایل تیرماه شروع شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: عملیات تعریض پیاده‌رو خیابان‌های منطقه دو با هدف صیانت از حقوق شهروندان، بهبود کیفیت تردد عابران پیاده، بهبود عبور و مرور و ارتقای منظر شهری در حال انجام می‌باشد.

احمدی ادامه داد: در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏‌روها در جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌شود به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها ازجمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری شهرکرد است.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی و مناسب سازی خیابان‌های منطقه یک ازجمله خیابان سعدی غربی، ولیعصر شمالی و بلوار رهبر در حال حاضر در دستور کار این سازمان نیز قرار گرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به مدت پنج ماه اجرا می‌شود، افزود: پروژه پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان سعدی غربی از اوایل تیرماه شروع شده است.

نظر شما