شناسهٔ خبر: 67808084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجرای ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون‌های پرورش فکری بروجرد

زهره گودرزی

مدیر کانون‌های پرورش فکری و کودکان بروجرد گفت: ۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون‌های فکری شهرستان در فصل تابستان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

فاطمه عمادی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بروجرد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ۶۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بروجرد دارای سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: مراکز شهرستان در کل سال به غیر از تعطیلات رسمی مشغول خدمات‌رسانی هستیم.

مدیر کانون‌های پرورش فکری و کودکان بروجرد با بیان اینکه مهربانی مربیان و عشق به کودکان و نوجوانان در میان بچه‌ها مثال زدنی است و هر مربی خود را مسئول پر کردن لحظات فرزندان این آب و خاک می‌داند، اضافه کرد: با توجه به کارگاه‌های که در این مراکز برگزار می‌شود روزانه تعداد اعضای حاضر به ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر هم می‌رسند.

عمادی‌پور ادامه داد: این کارگاه‌ها شامل نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، رباتیک، نوشتن خلاق، داستان نویسی خلاق، سرودن شعر، چرتکه، بازی و سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان و... است.

وی تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری و ادبی نیز از جمله شاخصه‌های دیگر مراکز کل کانون در کشور، استان و شهرستان‌ها است که به مسابقات بین‌المللی، کشوری و استانی تقسیم می‌شود و از تمام اتفاقات دیگر قشنگ مراکز کانون رویداد قصه‌گویی بین المللی کانون بوده که در حال حاضر این اتفاق ثبت ملی شده است.

انتهای پیام

نظر شما