شناسهٔ خبر: 67807801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

یزد میزبان اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر منطقه ۷کشور

اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهای علوم پزشکی منطقه ۷کشور در شش رشته والیبال،فوتسال، شنا، تیراندازی، بدمینتون و تنیس روی میز از دوم لغایت چهارم مرداد ماه سال جاری به میزبانی یزد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدایزد، دکتر محمدرضا ساده رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد صبح امروز در نشست هماهنگی اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر منطقه ۷کشور که باحضور معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار شد گفت: اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهای علوم پزشکی منطقه ۷کشور در شش رشته والیبال،فوتسال، شنا، تیراندازی، بدمینتون و تنیس روی میز از دوم لغایت چهارم مرداد ماه سال جاری به میزبانی یزد برگزار می شود.

وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات که در سالن های ورزشی جوان و امام علی ع برگزار می شود تیمهای اصفهان،یزد،شهرکرد و کاشان در رشته های یاد شده به رقابت می پردازند.


دکتر لطفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با جمع بندی مطالب خواستار همکاری مطلوب همه کمیته ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از المپیاد شد.

شایان ذکر است؛ در ادامه این نشست به بررسی وظایف کمیته های اجرایی، فرهنگی،ورزشی، درمانی،حراست و.. جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات پرداخته شد و روسای کمیته های مذکور به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه پنجشنبه با مسئولین دانشگاه برگزار و از تیمها و نفرات برتر با اهدا حکم قهرمانی و هدیه تقدیر می شود.

در پایان مراسم ابلاغ مسئولان کمیته های این المپیاد اعطا شد.

نظر شما