شناسهٔ خبر: 67805872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان:

یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است

سنندج_معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ وارد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه سه‌شنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه، جلسه‌ای راهبردی و تدبیر امور است و باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و شٲن جلسه رعایت شود

وی افزود: قاچاق یک سازمان هوشمند، متفکر و حجیم است و اگر بخواهیم با روند فعلی مبارزه با قاچاق را ادامه دهیم قطعاً نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و روزبه‌روز پدیده قاچاق قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان با تاکید بر اینکه قاچاق کالا آفت اقتصاد کشور و استان است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به همت و پیگیری مُجدانه همه مدیران دستگاه‌ها متولی نیاز دارد در غیر اینصورت هیچ کمکی به تولید و اقتصاد کشور و استان نخواهیم کرد.

رمضانی بیان کرد: هریک از مدیران عضو این کمیسیون باید وظایف دستگاه اجرایی مربوطه را در خصوص قاچاق کالا احصا و به صورت ویژه اقدام به اجرای آن‌ها کنند.

وی با تاکید بر اینکه یک روز تأخیر در مبارزه با قاچاق کالا خیانت به مردم است، گفت: قاچاق ضربه‌های جبران‌ناپذیری به نظام اقتصاد و فرهنگ کشور وارد می‌کند لذا مبارزه با این پدیده باید به درستی تفهیم و پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نگاه توسعه‌محور را عاملی برای توسعه‌یافتگی تلقی کرد و گفت: احیا و بروزرسانی تمام مصوبات معوقه جلسات قبل ظرف مدت یک ماه، مصوبه جلسه امروز خواهد بود.

نظر شما