شناسهٔ خبر: 67804900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست های عشایر هزار مسجد از استاندار خراسان رضوی 

مشهد -ایرنا- استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد حضور یافت و درخواست ها و مطالبه های مردم این منطقه را شنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه و به همراه جمعی از مسئولان استان در جمع صمیمی عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد حضور یافت و ضمن رسیدگی به مطالبات این قشر گفت:امروز توفیق فراهم شد تا در جمع بزرگان عشایر این منطقه حضور پیدا کنم و مسائل مختلف و از جمله موضوع دام‌ پروری مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: فهرستی از مشکلات عشایر شامل مسائل راه، دامپزشکی، بهداشت، فروش دام طرح شد و امیدواریم ظرف ۲ هفته آینده به کمیته فنی استان برای بررسی ارجاع شود.
همچنین استاندار خراسان رضوی در جمع اهالی روستاهای کریم آباد و مارشک بخش مرکزی شهرستان مشهد نیز حضور یافت.
نماینده عالی دولت در این دیدارهای چهره به چهره پس از شنیدن مطالبات مردم، دستورات لازم را خطاب به مدیران برای پیگیری و حل سریع مشکلات صادر کرد.

طرح «آباد» بررسی شد
همچنین استاندار خراسان رضوی با حضور در جلسه قرارگاه اشتغال استان خراسان رضوی موضوع آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان موسوم به «طرح آباد»را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه گفت: بررسی و رصد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد و بررسی آخرین وضعیت مصوبه هیات وزیران در خصوص طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان موسوم به «طرح آباد» ۲ دستور کار جلسه امروز بود.

هادی توانا بیان کرد: مصوبه هیات وزیران برای طرح آموزش اشتغال دانش‌آموختگان موسوم به «طرح آباد» ۱۶ خرداد ماه سال جاری به دستگاه‌ها ابلاغ شده و تاکنون اقدامات قابل توجهی در استان برای اجرایی کردن این مصوبه صورت گرفته است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای ذیل قرارگاه اشتغال استان با موضوع «کمیته آباد» ایجاد شود که موضوع اشتغال فارغ‌ التحصیلان بومی دانشگاه‌های استان را در پنج سال گذشته پیگیری و با ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی زمینه آموزش مهارت‌های مورد نیاز افرادی که هنوز نتواستند شغل مناسبی برای خودشان پیدا کنند را تامین کند.

نظر شما