شناسهٔ خبر: 67804733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

كشف و جمع‌آوري 176 دستگاه غيرمجاز استخراج رمزارز

صاحب‌خبر -
كشف و جمع‌آوري 176 دستگاه غيرمجاز استخراج رمزارز

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، 176 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز طی تیرماه سال جاری کشف و ضبط شده است.
 به گزارش خبرنگار ما در تبریز، اکبر فرج نیا با بیان اینکه برق طی فرایندی پیچیده به دست مشترکان می‌رسد و یکی از کالاهای ارزشمند و گران‌بها است اظهار کرد: یکی از مسائلی که موجب بروز مشکلاتی در فرایند تأمین برق پایدار مشترکان می‌شود، ورود مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز به شبکه توزیع نیروی برق است.
 وی افزود: به دلیل مصرف بالای انرژی برق توسط مراکز و دستگاه های استخراج رمزارز، اختلال در برق‌رسانی به وجود آمده و ضمن تحمیل فشار به شبکه موجب آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: به‌منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل‌توجهی را انجام داده و با جدیت این موضوع را پیگیری می‌کند.
 وی اضافه کرد: با تلاش همکاران واحد رسیدگی به انشعابات غیر مجاز شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان طی تیرماه سال جاری در مناطق تحت پوشش برق تبریز، 4 مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز شناسایی و از این مراکز 176 دستگاه غیرمجاز کشف و جمع‌آوری‌شده است.
 

نظر شما