شناسهٔ خبر: 67803946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار رامسر:

قانون ثبت اسناد مشکل رامسری‌ها را در زمینه صدور سند حل کرد

ساری- ایرنا - فرماندار رامسر با بیان اینکه مسایل مربوط به دریافت سند مالکیت یکی از تقاضاهای پرتعداد مردم است، گفت: این موضوع مدتی است که از سوی ثبت اسناد حل شده و مردم باید برای حل چالش‌های صدور پروانه ساخت هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت سند شش دانگ اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابراهیم شیرودعشوریان شامگاه سه‌شنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی که این هفته در مسجد محله لمتر رامسر برگزار شد، پیرامون بیشترین دغدغه‌های مطرح شده از سوی مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی که این چالش مدتی است از سوی ثبت اسناد حل شده است، مردم باید هرچه سریع‌تر برای اخد سند به ثبت اسناد مراجعه کنند تا در آینده برای ساخت بنا با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: مراجعه کنندگان در این دور از ملاقات مردمی می‌گویند زمانیکه برای دریافت سند به نهادهای متولی مراجعه می‌کنند، به آنها گفته می‌شود، چون بنای احداثی ندارید، سند صادر نمی‌شود و زمانیکه هم که برای ساخت بنا مراجعه می‌کنند به آنها گفته می‌شود چون سند اخذ نکردید، مجوز ساخت بنا صادر نمی‌شود.

وی در توضیح بیشتر اضافه کرد: این درحالی است که بر اساس قانون، مراجعِ صدور پروانه ساخت مکلف شدند فقط برای زمین‌هایی که سند شش‌دانگ دارند، پروانه ساخت صادر کنند. بنابراین مردم در شهرها و روستاها باید هرچه زودتر برای اخذ سند به اداره ثبت اسناد مراجعه کنند تا در آینده برای ساخت بنا با مشکل مواجه نشوند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

نظر شما