شناسهٔ خبر: 67803366 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

واکنش بایدن به شایعه مرگش: هنوز زنده‌ام

جو بایدن اولین حضور صوتی خود را ثبت و ضبط کرد و در آن حمایت خود را از معاونش، "کاملا هریس" اعلام نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو؛ براساس گزارش‌ها، در زمانی که هریس در طول مبارزات انتخاباتی خود روی تریبون ایستاده بود، از بایدن در قرنطینه، تماس تلفنی دریافت کرد که در کمپین انتخاباتی خود در کنار کاملا هریس ایستاده و به شدت تلاش کرده و به‌عنوان یک رئیس جمهور صاحب اعتبار از او در انتخابات حمایت خواهد کرد.

بایدن در این تماس صوتی خود با هریس می گوید: من هیچ جا نمی روم و در کمپین انتخاباتی در کنار کاملا هریس و با او همراه خواهم بود.. من همچون یک بلای آسمانی، به عنوان یک رئیس جمهور تمام عیار حال حاضر،که به تصویب قوانین می پردازد، عمل خواهم کرد".

بایدن افزود: همانطور که می دانید ما هنوز به نجات وحفظ این دموکراسی نیاز داریم واین در حالیست که ترامپ همچنان یک دشمن بالقوه برای جامعه امریکا به حساب می آید...او خطری بزرگ برای کشور آمریکاست.

پس از این گفته ها "بایدن و هریس" در پی رد و بدل کردن جملاتی محبت آمیز با یکدیگر هریس او را خطاب قرارداده و گفت "ما جو وهمسرش جیل را دوست داریم ..ایشان برای ما مثل اعضاء خانواده مان هستند و این احساس متبادل و دوطرفه است.. من می دانم که تو هنوز اینجا حضور داری وهیچ جا نمی روی .. "جو" من مواظب توام و دوستت دارم.

گفته می‌شود غیبت بایدن پس از کناره‌گیری از نامزدی ریاست‌جمهوری منجر به گمانه زنی هائی مبنی بر مرگ او شده است، تا جایی که برخی از رسانه‌ها و سیاستمداران را بر آن داشت تا از بایدن بخواهند عکسی از خود همراه با یک نسخه اخیر از یک روزنامه بگیرد و منتشر کند تا ثابت شود که هنوز در قید حیات است.

در اوایل صبح امروز، کاخ سفید وعده داد که بایدن امروز در دفتر خود به کار خود بازگردد.

نظر شما