شناسهٔ خبر: 67803181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادارات منطقه سیستان فردا تعطیل است

زاهدان - ایرنا - ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، ادارات منطقه سیستان را فردا چهارشنبه تعطیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، چهارشنبه سوم مردادماه همه ادارات و بانک‌ها بجز دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات رسان در پنج شهرستان منطقه سیستان تعطیل است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز ۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲ ایستگاه هواشناسی دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد را ثبت کردند که دلگان با ثبت دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان شد.

محسن حیدری ادامه داد: زاهدان در گرمترین ساعات روز دمای ۳۹ درجه سانتیگراد را ثبت کرد.

وی افزود: تا پایان هفته در سیستان و بلوچستان افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود و گرمای هوا تا اواسط هفته آینده ماندگار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا از ترددهای غیر ضروری در فضای باز به ویژه اواسط روز تا بعد از ظهر خودداری کنند و تامین، توزیع و مصرف بهینه آب و برق نیز باید مدیریت شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز اعلام شده بود که با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و سازمان های استان در روز پنج شنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ تعطیل است.

نظر شما