شناسهٔ خبر: 67803124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری حداقل ۶۰ درصد بازی‌های لیگ برتر در روزهای آخر هفته

ابوالفضل نفر

مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر قول برگزاری حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امیر حسین روشنک در مراسم برگزاری قرعه کشی رقابت‌های لیگ بیست و چهارم در خصوص اینکه سال‌های قبل باشگاه‌ها نامه‌ای جهت تغییر ساعت بازی و تحت فشار قرار دادن سازمان لیگ اظهار کرد: طبیعتا جاهایی به واسطه یک سری مسائل، دغدغه‌هایی که از جهات مختلف داریم و من امروز در قرعه کشی رقابت‌های لیگ بیست و چهارم به همه قول می‌دهم که کمترین تغییر را نسبت به چیزی که اعلام می‌کنیم، داشته باشیم.

وی در مورد برگزاری بازی‌ها در روزهای پایان هفته گفت: ما خودمان را با لیگ‌های معتبر دنیا مقایسه کردم و تمام تلاشمان این است که نسبت به فصول قبل کیفیت کار را بالا ببریم. امیدوارم بتوانیم خودمان را به استانداردها نزدیک کنیم و من قول می‌دهم با این که کار سختی است، حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد آن که در صورت صعود تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ نخبگان به دور حذفی، برنامه بازی‌ها چگونه می شود، گفت: قرعه کشی رقابت‌های آسیایی ۲۶ مرداد است و ۶ بازی آن با نیم فصل اول لیگ تقارن دارد و بعد از آن دو هفته نیم فصل دوم در دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است. باید برنامه ریزی کنیم  و بر اساس صعود تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل دوم را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما