شناسهٔ خبر: 67802415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فدراسیون از گفته خود عقب نشینی کرد؛

۶۰ درصد بازی های لیگ در روزهای تعطیل برگزار می شود

امیر حسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: سعی خواهیم کرد تا ۶۰ درصد از مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و چهارم را در روز های تعطیل برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین؛ امیرحسین روشنک در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال برای فصل بیست و چهارم اظهار داشت: در لیگ بیست و دوم ۵۰ درصد از بازی‌ها در تعطیلات برگزار شده‌اند و نیمی دیگر در طول هفته برگزار شده است. و در مجموع ما ۵۱ روز تعطیلی داشته‌ایم.

او ادامه داد: در لیگ بیست و سوم ۳۴/۵ درصد از بازی‌ها را در روزهای تعطیل داشته‌ایم و ۶۵/۵ درصد از بازی‌ها در روزهای غیر تعطیل برگزار شده است. در مجموع ۴۲ روز تعطیلی داشته‌ایم که به نقل و انتقالات نیم فصل هم ربط داشت.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر افزود: به خاطر فشردگی مسابقات، مناسبت‌های تقویمی، تعطیلات محدودیت‌هایی در برنامه‌ریزی لیگ داریم ۶۰ درصد لیگ بیست و چهارم را در روزهای پایانی هفته برگزار خواهیم کرد. در ۲۲ روز تعطیلات رسمی خاص نمی‌توانیم مسابقه برگزار کنیم و تلاش می‌کنیم ۶۰ درصد مسابقات لیگ برتر را در تعطیلات آخر هفته برگزار کنیم.

این گفته مسوول برگزاری لیگ برتر در حالی است که پیش از این مدیران فدراسیون فوتبال مدعی شده بودند که تمامی بازی های لیگ در روزهای تعطیل خواهد بود.

نظر شما