شناسهٔ خبر: 67802093 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

بدون ضامن از بانک شهر وام بگیرید | وام یکروزه بدون ضامن با اقساط 2 میلیونی

بانک شهر به مشتریانی که حداقل سه ماه از افتتاح حساب آن‌ها در این بانک گذشته و امتیاز لازم را کسب کرده‌اند، وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن ارائه می‌دهد. این وام با نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر بازپرداخت ۳۶ ماهه، از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس قابل درخواست است. مبلغ هر قسط ماهانه حدود یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان است و متقاضیان باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه تشکیل پرونده پرداخت کنند. کارکنان بانک شهر می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

بانک شهر وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه به مشتریان واجد شرایط خود از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس ارائه می‌دهد.

بانک شهر به مشتریانی که حداقل سه ماه از افتتاح حساب آن‌ها در این بانک گذشته و امتیاز لازم را کسب کرده‌اند، وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن ارائه می‌دهد. این وام با نرخ سود ۲۳ درصد و حداکثر بازپرداخت ۳۶ ماهه، از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس قابل درخواست است. مبلغ هر قسط ماهانه حدود یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان است و متقاضیان باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه تشکیل پرونده پرداخت کنند. کارکنان بانک شهر می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند.

وام ۵۰ میلیونی بانک شهر بدون ضامن: شرایط و جزئیات

سرویس بانک و بیمه : بانک شهر فرصتی استثنایی برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون نیاز به ضامن، وام ۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند. این وام با اعتبارسنجی امتیاز مشتریان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس اعطا می‌شود. در این مقاله، شرایط دریافت و جزئیات این طرح را بررسی می‌کنیم.

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک شهر

برای بهره‌مندی از این طرح، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

    افتتاح حساب: متقاضی باید حداقل سه ماه قبل از درخواست وام، یک حساب قرض‌الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کرده باشد.

    کسب امتیاز: متقاضی باید در طول این سه ماه، امتیاز لازم را در سیستم بانکی کسب کرده باشد. این امتیاز براساس میانگین حساب و فعالیت‌های بانکی محاسبه می‌شود.

    اعتبارسنجی: متقاضی باید از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس، مراحل اعتبارسنجی را طی کند. این اعتبارسنجی شامل بررسی توانایی بازپرداخت اقساط، وضعیت بدهی به بانک و سابقه چک برگشتی است.

جزئیات طرح وام بدون ضامن بانک شهر

    سقف وام: حداکثر مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان است. البته کارکنان بانک شهر می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

    نرخ سود: نرخ سود این وام ۲۳ درصد سالیانه است.

    مدت بازپرداخت: حداکثر مدت بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

    اقساط: با در نظر گرفتن مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه حدود ۱ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان خواهد بود.

    هزینه‌های جانبی: متقاضی باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و سایر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

نحوه درخواست وام

برای درخواست این وام، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. متقاضیان می‌توانند پس از احراز شرایط ذکر شده، از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس درخواست خود را ثبت کنند.

نکات مهم

    این وام فقط به مشتریانی اعطا می‌شود که حداقل سه ماه از افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد و امتیاز لازم را کسب کرده باشند.

    مبلغ وام و اقساط آن ممکن است با توجه به شرایط متقاضی و سیاست‌های بانک تغییر کند.

    قبل از ثبت درخواست، توصیه می‌شود شرایط و ضوابط کامل طرح را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن بانک شهر مطالعه کنید./جهان صنعت نیوز

این افراد نمی‌توانند وام بانکی بگیرند

معاون بانک مرکزی با بیان اینکه امسال مدل جدید اعتبار سنجی بانکی علمیاتی می‌شود، گفت: در مدل جدید عوامل جدید مانند محکومیت مالی، جرایم رانندگی، صدک بندی یارانه هم در نظر گرفته می‌شود و دیگر مانند روال فعلی رفتار افراد در پرداخت اقساط تسهیلات تنها ملاک رتبه بندی نخواهد بود.

مهران محربیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره گلایه مردم از ساز و کار اعتبار سنجی بانک‌ها مبنی بر اینکه حتی با یک روز تاخیر در پرداخت اقساط، رتبه اعتبار سنجی آنها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند در حالیکه ممکن است اقشاری مانند کارگران با تاخیر حقوق و دستمزد خود را از کارفرما دریافت کنند، اظهار داشت: مدل جدید اعتبار سنجی بانک‌ها هنوز به اجرا نرسیده و با اجرای مدل جدید نحوه امتیازدهی به افراد تغییر کرد و در مدل جدید رفتار افراد در پرداخت اقساط تنها یک بخش از اعتبارسنجی است. در حالی که در مدل فعلی تقریبا عمده امتیازدهی براساس رفتار افراد در پرداخت اقساط است و هر فردی که پرداخت به موقع نداشته باشد به رتبه پایین‌تر تنزل پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در مدل جدید تمام این موضوعات دیده شده، گفت: در مدل جدید اعتبارسنجی عوامل دیگری در رتبه دهی موثر خواهد بود و عواملی که در این مرحله اضافه می‌شود سابقه محکومیت‌های مالی است.

معاون بانک مرکزی تاکید کرد: همچنین از موضوعات جدید در مدل اعتبار سنجی صدک بندی یارانه‌ها است و از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اعلام می‌کنند از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند به عبارت دیگر سقف تسهیلات برای افراد با اطلاعات صدک بندی یارانه‌ها تعیین می‌شود.

محرمیان ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مردم برای اصلاح رتبه خود در اعتبار سنجی باید چه اقدامی انجام دهند آیا پرداخت یک قسط زودتر به اصلاح رتبه کمک خواهد کرد، اظهار داشت: در مدل جدید تمام این موضوعات دیده شده و امسال هم این مدل جدید علمیاتی خواهد شد، در مدل فعلی هم مردم اگر در سررسید اقساط تسهیلات را بپردازند می‌توانند از کاهش رتبه جلوگیری کنند اما اینکه برای اصلاح رتبه اقساط یک ماه زودتر پرداخت شود، اثرگذار نیست و نمی‌تواند توصیه درستی باشد.

محرمیان در پاسخ به این سوال که آیا در مدل جدید اعتبار سنجی رفتار افراد در پرداخت قبوض در نظر گرفته می‌شود، افزود: در این مرحله فعلا رفتار مردم در پرداخت قبوض و پرداخت به موقع یا با تاخیر قبوض در نظر گرفته نمی‌شود./ایلنا 

 

نظر شما