شناسهٔ خبر: 67792085 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 50 میلیونی بدون ضامن بانک شهر | با 100 هزار تومان ثبت نام کنید وام فوری با اقساط 36 ماهه بگیرید

در ادامه شرایط دریافت وام فوری بانک شهر را بخوانید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

افرادی که در بانک شهر حساب دارند، در صورت داشتن امتیاز کافی نزد بانک، می‌توانند از وام فوری بدون ضامن 50 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

بانک شهر برای مشتریان خود شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبارسنجی امتیاز آنان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس را فراهم کرده است. این تسهیلات فقط به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب، امتیاز و همچنین میانگین حساب مناسب داشته باشند. سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

متقاضی دریافت این طرح در ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کند. پس از گذشت سه ماه از افتتاح این حساب و  کسب امتیاز، متقاضی می‌تواند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس مراحل بعدی را برای دریافت این وام طی کند و نیازی به مراجع حضوری به شعب بانک شهر برای دریافت این تسهیلات نیست.

وام‌گیرنده باید از طریق اعتبارسنجی و اعتبار شغلی به بانک شهر ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط وام، ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی شخص متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

شرایط دریافت وام فوری با اقساط کم

بانک کارآفرین، وام فوری 50 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و گردش مالی مناسب که حداقل سه تا ۹ ماه از افتتاح آن می‌گذرد، می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر بانک کار‌آفرین، این وام را دریافت کنند.

۱- متقاضی دریافت وام نیک‌آفرین باید دارای حساب قرض الحسنه در بانک کار‌آفرین باشد.

۲- البته مسدود نشدن سپرده در بانک و توانایی برداشت یا واریز وجه به حساب، از نکات مثبت این تسهیلات می‌باشد.

۳- وام‌گیرنده باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی فاقد سابقه چک برگشتی و بدهکاری به بانک باشد.

سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان و سود تعیین شده برای آن چهار درصد است.

ضریب برابری این تسهیلات نیز با توجه به مدت زمان سپرده‌گذاری از ۲۰ درصد تا ۲۴۰ درصد متغیر است.

بانک کار‌آفرین برای این وام، چهار دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه در نظر گرفته است.

با احتساب دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط ماهانه معادل یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان خواهد شد.

وام‌گیرنده باید مبلغ ۶۰ هزارتومان نیز برای مراحل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک بپردازد .

متقاضی وام باید در پایان زمان سررسید، درمجموع ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزارتومان به بانک بازگرداند.

جزئیات دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک پارسیان در طرح تسهیلاتی همراهان، تا سقف 40 میلیون تومان وام فوری پرداخت می‌کند. اما این وام به چه کسانی تعلق می‌یابد؟

بانک پارسیان در قالب طرح همراهان به افرادی که دارای جواز کسب هستند و دستگاه کارتخوان آنها متصل به این بانک است، وام قرض الحسنه در نظر گرفته است. متقاضی دریافت این وام، همچنین باید حداقل چهار ماه با دستگاه کارتخوان خود کارکرد داشته باشد و نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک پارسیان 40 میلیون تومان است و نرخ سودی ندارد. البته بانک چهار درصد کارمزد از این وام دریافت می‌کند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 24 ماه است و وام گیرنده در صورت اتخاذ 40 میلیون تومان وام، ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 818 هزار تومان قسط به بانک است و همچنین مجموع رقم سود و وام این تسهیلات 42 میلیون و 420 هزار تومان است.

 همچنین ضمانت این وام توسط اعتبار شغلی صورت می‌گیرد و نیازمند اعتبار سنجی است. به علاوه هزینه‌های جانبی دریافت این وام 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می‌شود.

نظر شما