شناسهٔ خبر: 67800630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وقتی گل محمدی نخواست در مورد پرسپولیس صحبت کند!

سرمربی تیم فولاد خوزستان در حاشیه اردوی این تیم در تهران، درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فولاد خوزستان امروز در هتل المپیک حضور داشت و در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تمرینی نماینده خوزستانی فوتبال ایران گفت: ما چند روزی است که در تهران هستیم و امروز هم یک بازی تدارکاتی با آریو اسلامشهر داریم. خودمان را برای اردوی بعدی آماده می‌کنیم که محلش بعدا مشخص می‌شود.

او ادامه داد: یک تیم ریشه‌دار در اختیار من است و هواداران پرشوری دارد. با توجه به مشکلاتی که از سال‌های قبل بود باید شرایطی را به وجود بیاوریم که شرمنده هواداران نشویم. باید فوتبال‌ دوستان خوزستانی و اهوازی از تماشای بازی فولاد لذت ببرند و این اصلی ترین هدف ماست. انشالله که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

یحیی گل محمدی در واکنش به قهرمانی پرسپولیس در لیگ گذشته تاکید کرد: برای قهرمان شدن، آدم‌های زیادی تلاش می‌کنند و نمی‌شود این کار و اتفاق بزرگ را تنهایی رقم بزند. هر کسی که از شروع فصل تا پایان فصل همراه پرسپولیس بود سهیم است. اینکه ما هم در ادامه راه نبودیم، فرقی نمی‌کند و زحمات زیادی برای قهرمانی پرسپولیس کشیدند تا یک اتفاق خوب رخ بدهد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به سوالی که از او درباره شرایط سرخ‌ها برای این فصل می‌پرسید، جواب داد: من نظرم این است که بیشتر در مورد فولاد صحبت کنیم. اکنون من در فولاد هستم و می‌خواهم در مورد این تیم صحبت کنیم. هرگز حرفه‌ای نیست که یک سرمربی درباره تیم قبلی خودش صحبت کند.

گل محمدی در مورد مسئله ورود VAR و غیبت این تکنولوژی در هفته‌های ابتدایی خاطرنشان کرد: از دو سال پیش این موضوع هست و می‌شد اتفاقات خوبی بیفتد. این بحث‌ها خیلی تکراری است. مشکلات بزرگ و کوچک VAR را می‌دانم و متوجه هستم که ساختار خوبی از نظر استادیوم‌ها نداریم. با این حال باید بالاخره درست شود و از یک جا شروع کنیم.

وی افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای تکنولوژی VAR انجام شود و چه بهتر با سرعت بیشتری این اتفاق بیفتد.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین به برگزاری بازی تیمش مقابل سرخابی‌ها در ورزشگاه تختی واکنش نشان داد و گفت: برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که در کجا بازی کنیم. هر جا اعلام شود ما بازی می‌کنیم و مهم این است که در زمان میزبانی بازی در اهواز انجام شود که این اتفاق می‌افتد.

او در پایان، درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس پاسخ کوتاهی داد و گفت: هیچ مشکلی نیست.

نظر شما