شناسهٔ خبر: 67800476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰۰ دستگاه کولر آبی به مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه اهدا شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با توجه به نیاز سنجی و بررسی میدانی در راستای فراهم سازی امکانات رفاهی مددجویان زیرپوشش، ۵۰۰ دستگاه کولر آبی تهیه و اهداء شد.

صاحب‌خبر -

رضا طاهری روز سه‌شنبه در این خصوص به ایرنا توضیح داد که ارزش ریالی اقلام اهدایی ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و تلاش کردیم با توجه به نیاز مددجویان از کالای مرغوب و قابل بهره برداری در تمام نقاط استان استفاده شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته نیز ۲ هزار و ۲۰۰ قلم لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی و آبگرمکن به افراد زیرپوشش اهدا شد و با همت مسوولان جهادی تا پایان سال جاری فعالیت ویژه‌ای در این خصوص انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص طرح اکرام ایتام هم گفت : در ایام دهه اول محرم با همت خیرین کرمانشاهی تعداد ۸۰۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در پایگاه‌های مستقر در ادارات و هیئات مذهبی ثبت نام شدند.

طاهری در ادامه افزود: این تعداد حامی ثبت نام شده حمایت ۹۱۵ فرزند یتیم و محسنین را قبول کرده و طبق روند انجام این فرآیند این عزیزان می توانند تا زمان دلخواه خود به این امر خداپسندانه ادامه دهند.

وی عنوان کرد: هم استانی های عزیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۸۳۳۸۲۱۳۴۴۴ و یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تا پایان ماه صفر در #پویش #به_عشق_حسین(ع) به منظور حمایت از ایتام و یا اهداء کمک‌های نقدی و اطعام مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۸۰ هزار و ۱۱۴ خانوار با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی این نهاد قرار دارند.

استان کرمانشاه دارای بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند.

نظر شما