شناسهٔ خبر: 67800201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هدف بازرسی پیشگیری از بروز تخلف در دستگاههای اجرایی بوده است

بازرس کل سابق استان قزوین گفت: مهمترین رسالت ما پیشگیری از تخلف و حمایت از مدیران متعهد و سالم و پشتیبانی از تولید بوده است. بازرس کل سابق استان قزوین گفت: مهمترین رسالت ما پیشگیری از تخلف و حمایت از مدیران متعهد و سالم و پشتیبانی از تولید بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز سه شنبه در مراسمی با حضور خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور، اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری، رجبی دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی، فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، خمسه به عنوان بازرس کل استان قزوین معرفی و منصوب شد.

سعید اقبالی بازرس سابق استان در این مراسم گفت: تلاش کردیم سیاست های دستگاه قضایی را اجرا کنیم و مبنا و ملاک حمایت از مدیران پرتلاش باشد و از لغزش مدیران جلوگیری شود.

هدف بازرسی پیشگیری از بروز تخلف در دستگاههای اجرایی بود

وی افزود: تاکید رئیس سازمان بازرسی کشور پیشگیری و صیانت بود و موارد محدودی که ایجاد شد بر اساس قانون رفتار کردیم اما هدف اصلی دستگیری از مدیران و حمایت از بخش تولید بود.

اقبالی بیان کرد: خوشبختانه دفتر حمایت از تولید در استانها شکل گرفت و بازدیدهایی از کارخانه ها انجام شد تا کمک کنیم موانع تولید برطرف شود.

وی افزود: باید قوانین در مسیر حمایت از تولید تنظیم و تفسیر شود تا بتوانیم گره گشا باشیم.

هدف بازرسی پیشگیری از بروز تخلف در دستگاههای اجرایی بود

بازرس سابق استان قزوین یادآور شد: بازرس جدید جناب آقای خمسه سابقه زیادی در بازرسی دارند و حضورشان منشا خیر خواهد شد.

در ادامه این مراسم از سعید اقبالی بازرس کل سابق استان قزوین تجلیل و ابوالفضل خمسه بعنوان بازرس کل استان قزوین معرفی شد.

هدف بازرسی پیشگیری از بروز تخلف در دستگاههای اجرایی بود

ابوالفضل خمسه از نیروهای باسابقه دستگاه قضایی است که با داشتن مدرک کارشناسی ارشد حقوق، ۲۳ سال سابقه فعالیت در دستگاه قضا، ۱۴ سال معاون بازرسی استان قزوین و ۵ سال بازرس کل استان زنجان را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای پیام

نظر شما