شناسهٔ خبر: 67799950 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صنعاء: فعالیت‌ها در بندر الحدیده ادامه دارد

سپیده حسینی

یکی از وزرای دولت نجات ملی یمن با تاکید بر لزوم ازسرگیری تمامی پروازها از فرودگاه صنعاء، بر استمرار فعالیت‌های بندر الحدیده با وجود حملات اخیر تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «عبد الوهاب الدره» وزیر حمل‌ونقل دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله روز سه‌شنبه اظهار کرد: اعلام ازسرگیری پروازها از فرودگاه صنعا به مقصد اردن، هند و مصر در واقع پاسخ به خواست رهبری صنعا به عنوان نقطه شروع بود و درخواست ما بازگشایی تمامی مسیرهایی است که پیش از جنگ علیه یمن وجود داشتند.

الدره در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» گفت: بندر الحدیده از سال ۲۰۱۵ در معرض توطئه‌ها و بمباران‌های متعددی قرار گرفت و نیروهای فنی و مهندسی بنادر موسسه دریای سرخ بلافاصله پس از هر حمله یا بمبارانی علیه این بندر، به وظایف خود عمل می‌کنند.

وزیر حمل‌ونقل دولت صنعاء در ادامه اظهار کرد: پل‌های متحرک بندر حدیده سال ۲۰۱۵ بمباران شده و اکنون نیز توسط جنگنده‌های اسرائیلی هدف قرار گرفتند.

او افزود: با وجود جنگ، بمباران و حملات هوایی کار در طول اسلکه‌های بنادر حدیده، الصلیف و راس عیسی به این بندر در حال انجام است.

این مسوول یمنی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته کار در بندر حدیده ازسرگرفته شد و کشتی‌ها وارد بندر شده و بار کشتی‌های پهلو گرفته در بندر تخلیه شد.

انتهای پیام

نظر شما