شناسهٔ خبر: 67799453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

شروط اصلی گولسیانی برای باشگاه چیست؟

خبر ورزشی

قرارداد نهایی با تمام شرایط موردنظر گولسیانی برای او ارسال شده و باید دید این مدافع گرجستانی چه زمانی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روز‌ها از رد و بدل شدن پیش نویس قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و گئورگی گولسیانی می‌گذرد و این مدافع ۳۳ ساله هر بار پیش قرارداد را با چند تغییر برمی گرداند تا به نوعی تصحیح شود.

در تمام این مدت باشگاه پرسپولیس با برآورده کردن خواسته‌های گیورگی به دنبال آن بوده تا این مدافع گرجستانی هرچه سریع‌تر قراردادش را تمدید کند، اما تا این لحظه هنوز قرارداد از سوی گئورگی امضا نشده است. موضوعی که باعث می‌شود تا این ذهنیت ایجاد شود که گولسیانی به دنبال طولانی شدن ماجرا به دنبال دو هدف است. هدف اول دریافت پیشنها‌های خارجی و حتی تیم‌های گرجستانی برای ادامه فوتبال و هدف دوم استراحت بیشتر و معافیت طولانی‌تر از تمرینات سنگین این روز‌های پرسپولیس است. موضوعی که بار‌ها در گفتگو با مدیران پرسپولیس روی آن تاکید داشته و اشاره کرده که با توجه به سنگینی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ نیاز به استراحت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان دارد و به این زودی قصد ندارد تمریناتش را آغاز کند.

آخرین خبر از وضعیت گئورگی گولسیانی این است که پیش نویس نهایی قرارداد با لحاظ کردن تمام شروط این مدافع و اصلاح چند باره و نهایی آن برای او ارسال شده است. به نوعی دیگر تمام شروط مختلف گولسیانی از محل و مکان خانه‌ای که قرار است در آن زندگی کند گرفته تا پیشنهاد مالی موردنظرش برای فصل آینده، در این قرارداد لحاظ و روز قبل برای چندمین بار برای او ارسال شده است. همین موضوع باعث شد تا رضا درویش در جایگاه مدیرعامل پرسپولیس نیز با اشاره به این موضوع اعلام کرد این قرارداد احتمالا طی دیشب و امروز از سوی گولسیانی امضا خواهد شد و البته که تا این لحظه هنوز قراردادی امضا نشده و گویا گولسیانی پیش قرارداد را در اختیار وکیلش قرار داده تا برای آخرین بار مطالعه کند. حال باید دید بالاخره پیش نویس قرارداد طی ساعات آینده توسط گولسیانی امضا خواهد شد یا نه. 

به هرحال ذکر این نکته ضروری است که اگرچه گولسیانی تا به امروز در تمرینات بدنسازی حاضر نشده، اما بعید است در صورت بازگشت به ایران، گاریدو بی خیال شرکت دادن گئورگی در تمرینات بدنی شود و بی شک برای چند هفته، ادریس (مربی بدنساز تیم) را مامور خواهد کرد تا به تنهایی گولسیانی را تمرین داده و او را به شرایط بقیه بازیکنان از نظر آمادگی و قوای جسمانی نزدیک کند. از این رو هرچه غیبت گولسیانی بیشتر طول بکشد تمرینات او زیر نظر ادریس سخت‌تر خواهد شد.

نظر شما