شناسهٔ خبر: 67799420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

انتقاد حلالی از بیرانوند: چرا باید به او آپشن کلین‌شیت بدهند؟/ این آپشن‌ها غیرقانونی است

ابوالفضل نفر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان حال حاضر فوتبال فکرشان روی موضوعات غیرفوتبالی است که این بی‌معرفتی آن‌ها را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص روند نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز لیگ بیست و چهارم اظهار کرد: اتفاقاتی از جمله رفتن رامین رضاییان به استقلال و جدایی سه بازیکن پرسپولیس در این چند روز رخ داده که در حال حاضر نباید به آن فکر کرد و ما به عنوان پیشکسوت دوست داریم که به تیم کمک کنیم. ما بازیکنانی در لیگ داریم که فوق‌العاده و به معنای کامل فوتبالیست هستند اما فوتبالیست‌های دیگری هستند که فکر مسائل غیرفوتبالی‌اند که این بی‌معرفتی آن‌ها را نشان می‌دهد. رضا درویش مدیر عامل باشگاه تنها کسی است که با توجه به شرایط بد اقتصادی به خواسته‌های تمام بازیکنان عمل کرده است. 

وی افزود: دروازه‌بانی که بالاترین پول را از باشگاه می‌گیرد چرا در قراردادش آپشن وجود دارد؟ برای مثال در قرارداد بیرانوند آپشنی وجود دارد که اگر دروازه‌بان پرسپولیس در بازی‌ها گل نخورد پاداش دریافت می‌کند، این کار از نظر من غیرقانونی است. پرسپولیس دروازه‌بان تیم ملی را جذب کرده تا دروازه‌اش باز نشود، اگر قرار بر این بود که دروازه‌بان گل بخورد چه احتیاجی به او است، من خودم درون دروازه قرار می‌گرفتم. برخی بازیکنان قانون را دور می‌زنند و پس از دریافت پولشان از باشگاه می‌روند و باعث می‌شوند که از هم شکایت کنند و باشگاه را محکوم کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فقط می‌توانم بگویم که همه بازیکنانی که رفتند، بی معرفتند چون در این شرایط بد اقتصادی باشگاه  را درک نکردند. آن‌ها بازیکنانی بودند که خودمان پرورششان دادیم. بالاخره دیگر آن‌ها نیستند و باید به دنبال جذب بازیکن باشیم. یقین دارم بازیکنانی که برای لیگ بیست و چهارم جذب می‌شوند از کسانی که رفتند بسیار قوی‌تر خواهند بود. سال قبل پرسپولیس مجبور شد که از دروازه‌بان امیدهای خود استفاده کند که در همه بازی‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای نسبت به بیرانوند داشت، در حالی که علیرضا بیرانوند در بازی‌های پایانی لیگ عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد. از لحاظ فنی او در هشت بازی آخر روی کارش تمرکز نداشت و اگر تیم قوی عمل نمی‌کرد قهرمانی را از دست می‌دادیم.

حلالی گفت: بازی با استقلال خوزستان سه گل در یک نیمه خوردیم که این نتیجه طی ۵۰ سال اخیر در پرسپولیس بی‌سابقه بود و خدا کمک کرد تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم. این را بدانید که باشگاه روز به روز قوی‌تر می‌شود.

وی در مورد جذب فرشاد احمدزاده و علی علیپور که هر دو سابقه درخشان در پرسپولیس را داشتند و اخبار منتشر شده مبنی بر جدایی عبدالکریم حسن، عنوان کرد: خوشحالم که بازیکنان خودمان به تیم برگشتند. تیم در قسمت تهاجمی بسیار خوب است اما در خط دفاعی و دروازه‌ نیاز به بازیکن دارد که به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. ما باید به دنبال جایگزین برای عبدالکریم حسن باشیم. باشگاه به فکر فروختن او است که این موضوع باید یکی از سیاست‌های باشگاه باشد. فصل قبل باشگاه بسیار خوب از او بازی گرفت و حالا توانست با مبلغ خوبی به باشگاه قطری بفروشد. درویش باید بازیکنی جوان‌تر و هم سطح او پیدا کند و او را جذب کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد رقم سقف قرارداد باشگاه برای فصل جدید گفت: به نظرم ما به لحاظ امکاناتی بسیار از آسیا عقب هستیم و باشگاه‌ها نمی‌توانند پول قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. فدراسیون باید خیلی به باشگاه‌ها کمک کند و در صورت نیاز سقف قراردادها را افزایش دهند تا تیم‌های آسیایی بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا قوی ظاهر شوند.

انتهای پیام

نظر شما