شناسهٔ خبر: 67799060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

پیگیری رفع مشکلات تنش آبی «کنگاور» ادامه دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام شرکت آبفا در شهرستان کنگاور، تنش آبی این شهرستان به‌زودی رفع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به اتفاق طهماسب نجفی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، ایرج صادقی فرماندار کنگاور امروز _ سه شنبه دوم مرداد _ از پروژه‌های رفع تنش آبی این شهرستان بازدید کردند.

رضا داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید، ضمن تشریح اقدامات انجام شده توسط این شرکت جهت رفع تنش آبی شهر کنگاور، اظهار کرد: پس از اجرای عملیات حفاری و تجهیز سه حلقه چاه در منطقه سلیمان‌آباد و حسن‌آباد، مشکل تنش آبی این شهر به‌خصوص در مناطق مرتفع به طور کامل برطرف می‌شود.

وی برای اجرای زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی تأکید ویژه کرد و افزود: علاوه بر حفاری و تجهیز یک حلقه چاه در منطقه علی‌آباد، اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب پروژه‌های مذکور در اسرع وقت نیز در دستور کار قرار دارد.

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب قول مساعد در زمینه تخصیص اعتبارات استانی برای رفع تنش آبی شهرستان کنگاور در حوزه شهری و روستایی را داد.

نظر شما