شناسهٔ خبر: 67798482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه سرپل‌ذهاب:

شهرداری سرپل‌ذهاب در اربعین حسینی برای خدمات‌رسانی تلاش کند

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: تلاش تمام مجموعه شهرداری شهرستان در راستای ارائه بهترین خدمت‌رسانی به سیل زائران اباعبدالله الحسین (ع) معطوف باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد _ در دیدار ابراهیم شهباز بیگی شهردار این شهر و هیئت همراه، بر لزوم همگرایی، انجام کار گروهی، ورود نداشتن اعضای شورای شهر به بازی‌های سیاسی و جناحی، کاستن فشار بار از دوش مردم و انجام کار فرهنگی توسط مدیریت شهری تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شهرداری دارای مجموعه‌ای توانا و پرتلاش هستند، افزود: باید نسبت به پرداخت حقوق کارگران و رفتگران تمهیدات لازم را اجرا کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: شهردار باید مثل یک امام‌جماعت در مسجد خودش جهادی کار را پیش ببرد و تمام همکاری‌ها را برای رفع مشکلات مردم انجام دهد و باید خود شهردار در پی انجام کار تماشاگر نباشد بلکه باید وارد میدان عمل شود و در صحنه حضور داشته باشد و انجام کار فرهنگی را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کارهای فرهنگی پیاده‌روی اربعین است با توجه به اینکه شهرستان سرپل ذهاب در مسیر عتبات‌عالیات واقع شده و با دروازه عتبات فاصله‌ای ندارد، لذا باید تمام مجموعه شهرداری تلاششان این باشد که بهترین خدمت‌رسانی را به سیل زائران اباعبدالله الحسین (ع) را داشته باشند.

ابراهیم شهبازبیگی شهردار سرپل ذهاب نیز در ادامه، گفت: استفاده از رهنمودهای امام‌جمعه شهرستان در ابتدای شروع کار همچون چراغی مسیر راه را برای شهرداری و اعضای آن در حوزه‌های مختلف خدمات شهری مشخص می‌کند.

نظر شما