شناسهٔ خبر: 67798334 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

واکنش حماس به جنایت اشغالگران در طولکرم

حماس در بیانیه ای با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی درطولکرم درکرانه باختری اعلام کرد: جنایات دشمن در کرانه باختری هرگز مقاومت را متوقف نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت شهدای طولکرم، تاکید کرد که جنایات و عملیات ترور دشمن صهیونیستی در کرانه باختری هرگز موجب توقف مقاومت روزافزون فلسطینیان نخواهد شد.

در بیانیه حماس آمده است: ترور ناجوانمردانه امروز ارتش تروریست صهیونیستی در طولکرم که طی آن فرمانده مجاهد اشرف عید نافع فرمانده گردان‌های قسام در طولکرم و دو نفر از همرزمانش در گردان‌های شهدای الاقصی به نام محمد عوض و محمد بدیع به شهادت رسیدند، نه تنها مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه موجب اصرار هرچه بیشتر ملت فلسطین بر ادامه مبارزه و رویارویی با اشغالگران صهیونیست تا بیرون راندن آنها و دستیابی به تمامی حقوق خود خواهد شد.

حماس تاکید کرد: ما ضمن تسلیت شهادت فرماندهان مقاومت و عموم شهدای ملت فلسطین، تاکید می‌کنیم که خون پاک شهدا هدر نخواهد رفت و ملت و مقاومت فلسطین به مبارزه مشروع خود در برابر ارتش تروریست و فاشیست رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر ادامه خواهند داد و متحد و یکپارچه نبرد طوفان الاقصی را تا رسیدن به آزادی کامل ملت فلسطین پیش خواهند برد.

این جنبش پایداری و مقاومت فلسطینیان در اردوگاه طولکرم به رغم حملات و جنایات دشمن صهیونیستی را ستود و عموم ملت فلسطین در کرانه باختری را به ادامه انتفاضه و رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر در هر مکانی و گرفتن انتقام جنایات آنان علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین فراخواند.

نظر شما