شناسهٔ خبر: 67798218 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امدادرسانی نجاتگران هلال‌ احمر زنجان به متاثرین از سیل و آبگرفتگی

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان از امدادرسانی نجاتگران هلال‌ احمر این استان به متاثرین از سیل و آبگرفتگی در روستای قوزان شهرستان ایجرود خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر- زنجان، حمکت‌اله‌هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: شب گذشته (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳) طبق گزارش دریافتی باراش‌ باران رگباری در روستای قوزان و آبگرفتگی خانه‌های مسکونی این روستا، یک تیم عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان ایجرود به منطقه حادثه دیده اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه، نجاتگران هلال‌احمر شهرستان ایجرود به ۱۵ نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند و دو منزل مسکونی نیز از تخلیه شد.

هاشمی‌با توجه به اینکه این حادثه در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شده بود، بیان کرد: این عملیات پس از ۴ ساعت تلاش بی وقفه نجاتگران و امدادگران هلال‌احمر در ساعت ۲۱:۴۸ به پایان رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این عملیات یک تیم عملیاتی هلال‌احمر متشکل از ۴ نجاتگر و امدادگر با به کارگیری یک دستگاه موتور پمپ آب ۴ اینچ به متاثرین از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما