شناسهٔ خبر: 67797838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری باند سارقان باغ ویلاهای کرج با ۳۴ فقره سرقت

کرج - ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی البرز ازدستگیری اعضای باند سارقان باغ ویلا با ۳۴ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبرداد .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز سه شنبه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت باغ ویلاها و ساختمان های خالی از سکنه در شهرستان کرج، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرارگرفت.
وی تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات تخصصی، باند ۲ نفره سارقان را شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی سارقان را در مخفیگاهشان در یکی از مناطق شهرستان کرج دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان البرز گفت: سارقان در بازجویی پلیس به ۳۴ فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان های خالی از سکنه در مناطق مختلف شهرستان کرج اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


دستگیری زورگیران قمه به دست در البرز

دستگیری باند سارقان باغ ویلاهای کرج  با ۳۴ فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پنج سارق خشن که با ‏تهدید سلاح سرد اقدام به ۲۰ فقره سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف مغازه گیم نت در شهرستان های کرج و فردیس با شیوه و شگرد این که سارقان در قالب تیم ۲ و سه نفره وارد مغازه های گیم نت شده و با تهدید قمه و سلاح کلت کمری اقدام به بستن دست و پای مالباختگان نموده و پس از سرقت با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید از محل متواری می شوند رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و در بررسی های تخصصی خود پنج نفر را در این خصوص شناسایی و آنان را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.
شجاعی گفت:متهمان پس از رو به رو شدن با مدارک و مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت به عنف در شهرستان کرج و یک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان فردیس اعتراف کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات جهت شناسایی دیگر شکات و جرایم احتمالی از سوی متهمان در حال انجام می باشد.

نظر شما