شناسهٔ خبر: 67797570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حضرتی نیامده رفت

الیاس حضرتی، عضو شورای 31 نفره شورای راهبری و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه اعتماد ، از کارگروه رسانه‌‌ی شورای راهبری استعفا داد. حال باید منتظر ماند و دید چه کسی قرار است جایگزین وی به منظور قبول مسئولیت در کارگروه رسانه‌ای شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، دیروز خبری مبنی بر اینکه کارگروه رسانه‌ای به ریاست «الیاس حضرتی» به لیست کارگروه‌های شورای راهبری اضافه شده است منتشر شد، اما در حال حاضر شنیده‌ها حاکی از آن است که وی از این سمت (ریاست کارگروه رسانه‌ای) استعفا داده است.

الیاس حضرتی از فراکسیون امید استعفا داد | دیدار نیوز

شورای راهبری شامل پنج کارگروه سیاسی، اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی است و بر این اساس گزینه‌های پیشنهادی برای ارکان مختلف کابینه از جمله: اقلیت دینی و مذهبی، نخبگان دانشگاهی و تخصصی غیردانشگاهی، نمایندگان تشکل‌های تخصصی نظام‌های صنفی و سازمان‌های مردم نهاد، نمایندگان بخش خصوصی، وزرای ادوار، نمایندگان جبهه اصلاحات و اعضای ستاد مرکزی و استان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این شورای با ابتکار دولت چهاردهم، زیرنظر «محمد جواد ظریف» مشغول به فعالیت است و از افراد زیر تشکیل شده:

محمد جواد آذری جهرمی

نورالدین آهی

رحمت‌الله بیگدلی

علی تاجرنیا

احمد ترک‌نژاد

سمیه توحیدلو

محمد رضا جلایی‌پور

محسن حاجی میرزایی

الیاس حضرتی

هادی خانیکی

علی ربیعی

محسن رنانی

محمد رهبری

فیاض زاهد

علی شکوری‌راد

ابراهیم شیخ

سید رضا صالحی امیری

محمد صدوقی

علی طیب‌نیا

محمد جواد ظریف

امین عارف‌نیا

علی عبدالعلی‌زاده

حسین عبده تبریزی

عباس عبدی

رئوف قادری

محمد قائم‌پناه

محمد کبیری

حسین مرعشی

شهیندخت مولاوردی

مصطفی مولوی

فاطمه مهاجرانی

تشکیل کارگروه رسانه‌ای نیز جدیدا به این لیست اضافه شده بود و از قرار معلوم ریاست آن با «الیاس حضرتی» صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه اعتماد بود. هرچند امروز شنیده‌ها حاکی از استعفا وی بود.

کارگروه رسانه ای برای سامان دادن به رسانه ها و ارگان های اطلاع رسانی در دولت ها شکل میگیرد و نسبت به تعیین مدیران خبرگزاری‌های دولتی نظیر ایرنا، ایسنا، برنا و ... تصمیم میگیرد. همچنین اقدامات این کارگروه پیرامون انتخاب سخنگو، تعیین معاون مطبوعاتی دولت، انتصاب رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و ... تاثیرگذار است. 

نظر شما