شناسهٔ خبر: 67797377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای مازندران خبر داد

افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین از مازندران

مدیرکل راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای مازندران از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین به استان مازندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان بعدازظهر امروز _سه‌شنبه دوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت بهره‌وری و ظرفیت ناوگان موردنیاز زائران اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شده است.

وی افزود: برای تأمین ظرفیت ناوگان حمل‌‎ونقل مورد نیاز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش بهره‌وری ناوگان موجود، تأمین راننده و کاهش سرفاصله سفر، کنترل هدر رفت زمان، هماهنگی با پلیس فراجا، شرکت‌های حمل‌‎ونقل و استفاده از ظرفیت سرویس‌های ایاب و ذهاب سایر دستگاه‌ها و کارخانجات صنعتی و دستگاه‌های نظامی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای مازندران از تمام مردم خواست با مدیریت سفرهای داخل کشور در زمان سفرهای اربعین به سازمان راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زوار امام حسین (ع) یاری دهند.

وی ادامه داد: همچنین خواستار آنیم تا مردم با مشارکت در اعلام مرزهای ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل‌ونقل به مرزها کمک کنند.

نظر شما