شناسهٔ خبر: 67797317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیش از 100 مغازه متخلف در اجاره اتباع غیرمجاز در قشم پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب قشم از شناسایی و پلمب ۱۱۸ واحد صنفی و مغازه متخلف در اجاره اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، «امید مهدوی مجد»، دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: این تعداد واحد صنفی متخلف در اجاره اتباع غیر مجاز، براساس نارضایتی و مطالبه گری عمومی مردم قشم و در راستای حفظ حقوق عامه و خدمتگزاری به قشموندان در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر فعالیت اتباع خارجی در بازار قدیم و مجتمع های تجاری سیتی سنتر و معراج این شهر پلمب شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح و بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از واحدهای مورد نظر، در اجاره اتباع خارجی غیرمجاز بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت‌های روزانه استفاده می کردند.

دادستان قشم با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان افزود: قشموندان در صورت اجاره هرگونه واحد ملکی، صنفی، پروانه کسب به اتباع غیرمجاز برابر قانون باید پاسخگو باشند و مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

مهدوی مجد یادآور شد: جمهوری اسلامی براساس قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارایه می‌دهد اما اتباع خارجی نیز که به شکل غیرمجاز به کشور وارد می‌شوند باید کشور را ترک کنند.

46

نظر شما