شناسهٔ خبر: 67796975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کیش رویدادهای بین المللی را به آغوش کشید

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به میزبانی این جزیره از نمایشگاه بین المللی شهر پایدار گفت: در تلاشیم که برند کیش در این نمایشگاه و در گستره بین المللی مطرح شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، رحیم سرهنگی در نشست هماهنگی برگزاری جلسه هماهنگی دومین اجلاس و نمایشگاه شهر پایدار و نخستین نمایشگاه بین المللی کیش اکسپو با بیان اینکه کیش از 17 تا 20 مهرماه از نمایشگاه بین المللی «شهر پایدار» میزبانی می‌کند، اظهار کرد: جزیره کیش بواسطه بکر بودن و برخورداری از هوای پاکیزه، معابری تمیز، نبود ترافیک و دارا بودن فرهنگ غنی کیشوندی و نگاه بلند مدت به مسائل زیست محیطی، می‌تواند به عنوان شهر پایدار در کشور معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه رویداد شهر پایدار یک پیش زمینه علمی نمایشگاهی خواهد داشت، افزود: برندسازی و آگاه سازی صحیح در خصوص موضوعات شهر و توسعه پایدار باید در این نمایشگاه انجام شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر برپایی کارگاه‌های تخصصی با حضور صاحب نظر در حوزه توسعه پایدار تاکید کرد.

وی در ادامه به میزبانی کیش از رویداد بین المللی «کیش اکسپو» در آذرماه سال جاری اشاره کرد و گفت: کیش برای اولین بار میزبانی از این رویداد مهم اقتصادی را بر عهده گرفته که معتقدیم باید گام نخست در این راستا بسیار تخصصی و با برنامه انجام شود.

سرهنگی بر نیاز شناسی گروه‌های تجاری خارجی در این نمایشگاه تاکید و اضافه کرد: اکسپو بستری برای عرضه ظرفیت‌های تجاری و صادراتی است و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده استقبال خوبی در عرصه بین المللی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس از آن شود.

وی نیاز نداشتن به روادید را ظرفیتی مطلوب برای مخاطبان خارجی در کیش برشمرد و ادامه داد: پروازهای منظم و هفتگی کشورهای خارجی به جزیره کیش نیز بر این ظرفیت میزبانی از شرکت‌های خارجی در این این رویداد افزوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه از تمامی ظرفیت نمایشگاه بین المللی «کیش اکسپو» برای توسعه اقتصادی بهره مند خواهیم شد، اظهار کرد: در فضایی کاملا متفاوت با دیگر نمایشگاه‌ها باید ارتباط با مخاطبان خارجی منجر به انعقاد تفاهم نامه‌ها و قراردادهای مهم شود.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین المللی "شهر پایدار" از 17 تا 20 مهر و نخستین نمایشگاه بین المللی "کیش اکسپو" نیز از سه تا 9 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های کیش برگزار می‌شود.

نظر شما