شناسهٔ خبر: 67796649 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پهپاد صهیونیستی یک خودرو در جنوب لبنان را هدف گرفت

ایرنا : خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصاویری اعلام کرد که یک پهپاد متجاوز صهیونیستی، یک خودرو را در روستای «برج الملوک» واقع در شهرستان «مرجعیون» هدف قرار داد.

صاحب‌خبر -

منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان خبر دادند. شبکه اسکای نیوز عربی نیز از زخمی شدن چند نفر در جریان این حمله خبر داد.

تا به این لحظه جزئیات بیشتری از این حمله گزارش نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هرازچندگاهی در اقدامی کورکورانه غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

خبر مرتبط
هشدار جدی به اسرائیل: از جنایت خود پشیمان خواهید شد/ به زودی آسمان مانند فلزی گداخته خواهد شد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تصریح کرد: اقدامات تشدید کننده علیه رژیم صهیونیستی بزرگ و مهلک خواهد بود و شامل حال مراکز نظامی و امنیتی در عمق سرزمین های اشغالی فلسطین خواهد بود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما