شناسهٔ خبر: 67796646 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

مزاحم همیشگی:بارسا برای نیکو رقیب پیدا کرد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:بارسلونا تصور می‌کرد برای خرید نیکو ویلیامز مسیری هموار پیش رو دارد ولی حالا پی اس جی را به عنوان مانعی بزرگ می‌بیند.به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر گفته شده است که تکمیل پرونده انتقال نیکو ویلیامز سرعت گرفته و بارسلونا خوشبین است که بتواند قرارداد وینگر اتلتیک بیلبائو را در چند روز آینده تکمیل ‌کند.

اخیرا اسپورت نوشت که باشگاه بارسلونا در حال حاضر همه چیز را برای پرداخت بند آزادسازی 58 میلیون یورویی این بازیکن آماده کرده و برای امضای قراردادی پنج ساله آماده است.نیکو ویلیامز ضمانت‌هایی برای امضای قرارداد می‌خواست و بارسا تایید کرد که هیچ مشکلی برای او وجود نمی‌‌آید و می‌تواند از ابتدای مسابقات فصل جدید لالیگا در بارسا حضور داشته باشد اما کار به این سادگی‌ها برای بارسا نخواهد بود.

هرچند گفته می‌شود نیکو از چلسی و آرسنال نیز پیشنهاد دارد ولی حالا رقیب بزرگتر و متمول‌تری برای بارسلونا قد علم کرده است.امروز سایت انگلسی معتبر اتلتیک نوشت که پاری سن ژرمن هم به رقابت برای خرید این بازیکن اسپانیایی اضافه شده است. این رسانه اطمینان می‌دهد که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به نیکو ارائه نشده، اما پاریس امیدوار است که این بازیکن را با پیشنهاد بهتری نسبت به بارسا اغوا کند و در نبرد با کاتالان ها پیروز شود. به این ترتیب پاریس شاید بهترین جانشین را برای کیلیان امباپه خواهد داشت.

در سال‌های اخیر پی اس جی به عنوان بزرگترین مانع و مزاحم بارسا در نقل و انتقالات بوده و برای مثال می‌توان به مورد واینالدوم اشاره کرد اما همه می‌دانند که پی اس جی چه ستاره‌هایی را نیز از خود بارسلونا به خدمت گرفته است. بارسا این نبرد را نیز به پاریس می‌بازد؟

برچسب‌ها:

نظر شما