شناسهٔ خبر: 67796356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

گرامیداشت شهدای پنجم مرداد ماه در اراک یک امر بسیار مهم است

سرهنگ کریمی گفت: در روز پنجم مرداد ۱۳۶۱ حادثه دلخراش شهدای صنایع اراک اتفاق افتاد که این امر موجب شد این روز، روز ایثار و مقاومت کلانشهر اراک نامیده شود. گرامیداشت شهدای پنجم مرداد ماه در اراک یک امر بسیار مهم است که باید به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» در نشست خبری روز ایثار و مقاومت کلانشهر اراک طی سخنانی اظهار داشت: ۵ مرداد ماه روز ایثار و مقاومت کلانشهر اراک می‌باشد. در این حادثه شهر اراک ۲۰۷ شهید عزیز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرهنگ کریمی در ادامه افزود: در روز ۱۳۶۱/۵/۵ حادثه دلخراش شهدای صنایع اراک اتفاق افتاد که این امر موجب شد پنجم مرداد ماه روز ایثار و مقاومت کلانشهر اراک نامیده شود. گرامیداشت شهدای پنجم مرداد ماه در اراک یک امر بسیار مهم است که باید به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تقویم ابلاغی ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر روز شمار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ روز ایثار و مقاومت کلانشهر اراک به تقومیم استانی گرامیداشت مراسمات دفاع مقدس اضافه گردید و به سایر دستگاه ها در ابتدای سال ابلاغ شد تا در این خصوص برنامه های تبیینی و فرهنگی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما