شناسهٔ خبر: 67796051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای طرح مدیران نقش‌آفرین در آموزش‌وپرورش خوزستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: طرح ابداعی آموزش‌وپرورش خوزستان در تابستان دانایی با محوریت ارتقای کیفیت آموزشی، ارتقای سواد خواندن، آموزش مهارت‌های زندگی و اجرای برنامه نشاط و تندرستی برقرار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در افتتاحیه طرح مدیران نقش آفرین در تابستان دانایی اظهار کرد: محور تحول در آموزش‌وپرورش مدارس است، این تحول باید مستند به سند تحول آموزش‌وپرورش باشد تا یک حرکت هماهنگ ایجاد و تمام بخش‌ها با هم مرتبط شود تا مدرسه‌ای پویا شکل گیرد.

وی افزود: آموزش‌وپرورش مرکز ثقل تولید دانایی و آگاهی است و به‌طور قطع آموزش هیچ‌گاه تعطیل نخواهد بود، طرح ابداعی آموزش‌وپرورش خوزستان در تابستان دانایی با محوریت ارتقای کیفیت آموزشی، ارتقای سواد خواندن، آموزش مهارت‌های زندگی و اجرای برنامه نشاط و تندرستی برقرار خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به نحوه اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت حضوری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته و به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود و تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی برای دانش‌آموزان هدف خوزستان اجرا خواهد شد.

نظر شما