شناسهٔ خبر: 67795975 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

حسین‌نژاد: حضورم در ستاره سرخ صد در صد نیست؛ ممکن است در سپاهان بمانم!

تهران- ایرنا- محمدجواد حسین‌نژاد، ستاره یکی دو فصل اخیر سپاهان از ستاره سرخ بلگراد پیشنهاد رسمی دارد اما مشخص نیست آیا به فوتبال اروپا کوچ می‌کند یا نه؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بدون شک یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران در یکی دو فصل گذشته، محمدجواد حسین‌نژاد است. هافبک میانی و تکنیکی سپاهان که در تیم تحت هدایت ژوزه مورایس درخشید و حتی به پیراهن تیم ملی نیز رسید. او بعد از عملکرد درخشان در سپاهان و همچنین دعوت به تیم ملی مورد توجه چند باشگاه آسیایی و اروپایی قرار گرفته است. حسین‌نژاد که در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشت و از جمله بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی نیز هست، در روزها و هفته‌های اخیر سکوت کرده و مصاحبه‌ای انجام نداده است. با او گپ کوتاهی زدیم و این ستاره تکنیکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تأکید کرد که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

حسین‌نژاد که در اردوی ترکیه سپاهان حضور ندارد، در این باره گفت: «هنوز کار من صد در صد نهایی نشده و در حال بررسی شرایط هستم. از چند تیم اروپایی و آسیایی پیشنهاد دارم اما فعلاً تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.» از حسین‌نژاد پرسیدیم با توجه به شرایط موجود آیا امکان ادامه حضورش در سپاهان وجود دارد یا نه؟ او در پاسخ گفت: «همه چیز امکان دارد. حتی اینکه در سپاهان بمانم و فوتبالم را در ایران ادامه بدهم. همانطور که گفتم حضور من در اروپا هنوز نهایی نشده است. بنابراین هر احتمالی وجود دارد.»

حسین‌نژاد: حضورم در ستاره سرخ صد در صد نیست؛ ممکن است در سپاهان بمانم!

سوال آخر از حسین‌نژاد پیشنهادی است که از ستاره سرخ بلگراد دریافت کرده و حتی عده‌ای معتقدند با این باشگاه صربستانی به توافق نهایی هم رسیده. او با تأیید این پیشنهاد گفت: «نه تنها از این تیم بلکه چند باشگاه دیگر در فوتبال اروپا و آسیا هم به من پیشنهاد داده‌اند اما هنوز هیچ چیز نهایی نیست و در حال بررسی شرایط هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم.»

نظر شما