شناسهٔ خبر: 67795668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

استقامت شهدا سرمشق زندگی کارکنان فراجا در پاسداری از ارزش‌هاست

سردار تقوی گفت: حرکت در مسیری که شهیدان در آن گام برداشتند وظیفه مهمی است که پیش روی کارکنان فراجا قرار دارد مسیری که رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده آنان از ویژگی‌های کم‌نظیر آن است و باید سرمشق زندگی امروز ما در پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، یادواره ۷۱ شهید فراجا شهرستان سبزوار با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، خانواده شهدا، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم در ستاد فرماندهی انتظامی سبزوار برگزار شد.

سردار تقوی در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار ایران مرهون جانفشانی شهدایی است که برای سربلندی این نظام و دفاع از کیان، از جان و مال خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورایی حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، الگو و اسوه ما در دفاع از مرز و بوم و ارزش‌های اسلامی است، افزود: در این حرکت، خانواده کارکنان فراجا نقش مهمی بر عهده دارند که از صبر و تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنیم.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: حرکت در مسیری که شهیدان در آن گام برداشتند وظیفه مهمی است که پیش روی کارکنان فراجا قرار دارد مسیری که رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده آنان از ویژگی‌های کم‌نظیر آن است و باید سرمشق زندگی امروز ما در پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی باشد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای فراجا شهرستان سبززوار که طی ۲ سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما