شناسهٔ خبر: 67794963 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

علیمردانی: از برنامه‌های مردم‌محور و قانون‌مدار رئیس‌جمهور حمایت می‌کنیم

علی قورچیان

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس تاکید کرد: بنده حمایت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های مردم‌محور و قانون‌مدار دولت چهاردهم اعلام می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، منصور علیمردانی در نطق میان‌دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: ضمن تبریک و آرزوی پیروزی برای رئیس‌جمهور منتخب، از رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم و از همینجا آمادگی خود را برای همکاری و حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های مردم‌محور و قانون‌مدار دولت چهاردهم اعلام می‌کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب در شاخص‌های محرومیت‌های مناطق بعد از گذشت دو دهه تجدیدنظر کند. مهار تورم و انجام اقدامات حمایتی از دیگر اقداماتی است که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب به آن توجه داشته باشد. توجه به تفاوت فاحش درآمدها با خط فقر و تسریع در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گامی عملی در راستای قدردانی از رای مردم به رئیس‌جمهور منتخب می‌باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس تصریح کرد: از دولت بابت اجرای آیین‌نامه واردات خودرو تشکر کرده اما تقاضا داریم نسبت به تخصیص ارز لازم برای انجام واردات شفاف‌سازی صورت گیرد. توجه به معیشت و رفاه هنرمندان و اصحاب رسانه و ارتقا جایگاه منزلت فرهنگیان و برخورد با مدیران ناکارآمد از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

علیمردانی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان شاغل در استان زنجان باعث کاهش انگیزه و کاهش کیفیت خدمات شده که نارضایتی مردم را به همراه داشته است. وزیر بهداشت باید به این موضوع توجه کند که امنیت و سلامت مردم از مهمترین ارکان این کشور می‌باشد. انتظار می‌رود پروژه‌های نیمه‌تمام در منطقه هر چه زودتر اجرایی شود. قطعی برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در حوزه انتخابیه به دلیل کمبود برق در کشور برخلاف ماده ۲۵ قانون بهبود بوده و اجحاف بزرگی در حق صنایع می‌باشد.

وی افزود: امروز به دلیل سوءمدیریت و عدم ارائه رشته‌هایی متناسب با بازار کار شاهد کمبود دانشجو در سطح دانشگاه‌های کشور بوده و بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌روند. علاوه بر مشکلات روحی و اجتماعی‌ که پدیده مهاجرت دارد هزینه چندانی به خانواده‌های این افراد تحمیل شده و سرمایه‌های ملی ما نیز از دست می‌رود.

انتهای پیام

نظر شما