شناسهٔ خبر: 67794845 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل هما:

کمترین میزان تاخیر پروازهای حج ایران‌ایر امسال رقم خورد

تهران- ایرنا- مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: حج ۱۴۰۳ کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، «شمس الدین فرزادی پور» در نخستین نشست شورای برنامه ریزی بعثه رهبر معظم انقلاب و سازمان حج و زیارت پس از عملیات حج سال جاری به انجام پروازها با کمترین تاخیر اشاره کرد و گفت: حج ۱۴۰۳ آرام‌ترین و کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

در این جلسه، «محمد محمدی بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل ایران ایر نیز درباره برنامه ریزی‌های انجام شده برای پروازهای اربعین، عتبات عالیات و سفرهای عمره به تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر حفظ شان زائران در پروازهای حج، به ابراز محبت و رضایت حجاج از خدمات ارائه شده بر طبق نظرسنجی‌ها اشاره کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از تدابیر انجام شده برای رفت و برگشت زائران تشکر و قدردانی کرد.

همچنین افزایش درخواست‌ها برای سفرهای هوایی در اربعین از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت نیز از خدمات مجموعه هواپیمایی در انتقال و بازگرداندن حجاج تقدیر و آن را نتیجه کار و تلاش جهادی و موفقیت این مجموعه در سایه تحریم‌های ظالمانه توصیف کرد.

نظر شما