شناسهٔ خبر: 67794821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ادامه بدشانسی اینترمیامی: سوارز هم مصدوم شد

لوئیس سوارز هم به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی اینترمیامی نخواهد بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینترمیامی چند هفته اخیر را بدون حضور دو ستاره اصلی تیمش سپری کرده است چون لیونل مسی و لوئیس سوارز به همراه تیم‌های ملی کشورشان در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ حضور داشتند و به همین دلیل قادر به همراهی این تیم نبودند.

هرچند سوارز با حذف تیم ملی اروگوئه فرصت بیشتری برای استراحت داشت و توانست در آخرین بازی در لیگ فوتبال آمریکا حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن همانند مسی که با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط داخلی مچ پا قادر به همراهی اینترمیامی نیست، به دلیل مصدومیت توان ادامه همراهی با این تیم را ندارد.

فهرست برترین بازیکنان لیگ فوتبال آمریکا برای بازی در رویداد آل استار و دیدار با تیم منتخب لیگ مکزیک اعلام شده اما خبری از سوارز نیست و گفته شده است که او به دلیل مصدومیت و احساس دردی که برای مدتی طولانی در ناحیه زانویش دارد نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد و نیاز به استراحت دارد.

مشخص نیست که روند درمان این ستاره تیم ملی اروگوئه تا چه زمانی به طول خواهد انجامید و آیا او می‌تواند پیش از درمان مصدومیت مسی به میادین برگردد یا باید منتظر دوری او از ترکیب اینترمیامی برای مدتی طولانی مانند هم تیمی و دوست آرژانتینی‌اش باشیم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما