شناسهٔ خبر: 67794692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توزیع ۵۳ سری جهیزیه توسط کمیته امداد بروجرد

زهره گودرزی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: ۵۳ سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بین مددجویان تحت پوشش‌ توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمد پیرهادی امروز (دوم تیرماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جهیزیه‌ها در راستای تسهیل ازدواج به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده که شامل چند قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون و اجاق گاز است.

وی خاطرنشان کرد: این کالاها از محصولات داخلی و با قیمت دولتی خریداری شده و در مقایسه با قیمت‌های آزاد هزینه کمتری برای خرید آنها صرف شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۸۰ دوره آموزش‌های قبل از ازدواج، مشاوره و ... برگزار شده است.

پیرهادی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی فعالیت‌های گسترده‌ای را به منظور تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت پوشش انجام می‌دهد، افزود: ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود تا جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کرده و با مشکلات کمتری رو به رو باشند.

وی بیان کرد: در اسلام، محبوب‌ترین اقدام ازدواج آگاهانه و مساعدت مالی متمکنین در این زمینه بوده و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با نصب العین قرار دادن تاکیدات و سفارشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار(ع) ترویج و کمک به سنت حسنه ازدواج را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما