شناسهٔ خبر: 67794510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین وضعیت پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان/ احضار مجری برنامه ورزشی صدا و سیما

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان اخیرا ۵ نفر جدید احضار شدند که یکی از آنها از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال و یک نفر مجری برنامه ورزشی صدا و سیما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده فساد در فوتبال گفت: در خصوص فساد در باشگاه مس رفسنجان برای چند نفر از اعضای باشگاه و مسئولان لیگ و کمیته داوران و گزارشگران ورزشی پرونده تشکیل و تفهیم اتهام شدند و آزاد هستند. مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با وثیقه ۲۴ تیرماه سالجاری از زندان آزاد شد. اخیرا ۵ نفر جدید احضار شدند که یکی از آنها از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال و یک نفر مجری برنامه ورزشی صدا و سیما است.

وی تاکید کرد: مساله فوتبال و فساد در فوتبال از دو منظر مهم است.‌ یک منظر از لحاظ تیم هایی است که با زحمات زیاد در مسابقات شرکت می‌کنند و تلاش دارند با بازی‌های جوانمردانه به نتایج خود برسند. منظر دوم از لحاظ تدارک و شناسایی و معرفی و خرید و فروش بازیکنان و دلالی و اسپانسر و ... است که مهم است زیرا در مجموعه فوتبال عمده پولی که صرف می‌شود از اموال بیت المال ناشی می‌شود لذا لازم است بر هر دو جنبه دقت و نظارت شود. امیدواریم با دقت‌هایی که توسط نهادهای نظارتی می‌شود شاهد باشیم در بخش‌های مختلف یک محیط پاک و سالم برای رقابت‌ها فراهم شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما