شناسهٔ خبر: 67793133 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پزشکیان در جمع ستادهای مردمی:

خودم را به حرف‌هایی که زده‌ام متعهد می‌دانم/ باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که خوبان و راستگویان در آن باشند

پزشکیان در جمع ستادهای مردمی: رئیس جمهور منتخب گفت: باید به آن شعاری که می‌دادیم که مملکت با یک گروه و جناح اداره نمی‌شود خودمان پایبند باشیم. باید کابینه‌ای شکل بدهیم که خوبان و راستگویان در آن باشند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در جمع اعضای ستادهای مردمی گفت: من خودم را به شما و حرف‌هایی که زده‌ام متعهد می‌دانم. وعده عدد و رقمی ندادم، گفتم پیگیر حقوق  شما خواهم شد. دعوا نخواهم کرد و دروغ نخواهم گفت.

رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد: دنبال محرومان و مشکلات مردم خواهم بود و این را تا پای جان خواهم ایستاد. باید به دنبال حق و عدالت باشیم. به دنبال انصاف باشیم ظلم نگویم و پشتیبان ظلم نباشیم و صدای کسی باشیم که به او ظلم شده است. این راه حضرت علی و دستور خدا است ما حق نداریم حق کسی را ضایع کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه ما است در مقابل هر ظالمی که در دنیا و مملکت وجود دارد بایستیم.

پزشکیان با بیان اینکه انتخاب مسئولین برای ما معضل شده است چراکه شعار دادیم آدم‌های برتر را انتخاب می‌کنیم و به همه می‌گوییم کمک کنید و همه هم آدم‌های خودشان را معرفی می‌کنند، گفت: قدم اول این است که کابینه‌ای روی کار بیاید که وفاق ملی داشته باشد. باید آن شعاری می‌دادیم که مملکت با یک گروه و جناح اداره نمی‌شود، خودمان به آن پایبند باشیم.

رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: باید کابینه‌ای شکل بدهیم که خوبان و راستگویان در آن باشند که به طرف سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری تعریف کرده، حرکت کنیم.

پزشکیان بیان کرد: از این که حق را به خودتان توصیه کنید، مضایقه نکنید. من ممکن است خطا کنم هرجا دیدید راهی را اشتباه می‌رویم یا بر اساس عدالت رفتار نمی‌کنیم حتما به ما گوشزد کنید. با تمام وجود تلاش‌خواهیم کرد وحدت ایجاد کنیم و اگر دست در دست هم دهیم، می‌توانیم از بحران‌ها خارج شویم. به همه آن‌هایی که به من و طرف مقابل رای دادند و حتی تمام کسانی که نیامدند، می‌گویم ما باید برای کشورمان تلاش کنیم.

وی افزود: کشور ما در وضعیت خوبی نیست، تحریم هستیم و به شدت هم تحریم هستیم. مشکل داریم و این مشکلات اولش به اختلاف نگاه ما بازمی‌گردد و اگر قرار است با اقتدار بایستیم و مشت محکمی بر دهان آن‌ها بزنیم همه باید در داخل کشور متحد باشیم. همه دست به هم بدهیم و همه عزت و غرور خودمان را به دنیا نشان دهیم.

رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد: اگر نخبگان، عالمان، تولیدکنندگان و کارشناسان ما در صحنه باشند و به آن‌ها احترام بگذاریم راحت خواهیم توانست کشتی را به ساحل برسانم. هرکدام از این‌ها را حذف کنیم به مشکل برخواهیم خورد، آن‌ها نمی‌خواهند ما به سلامت به مقصد برسیم.

وی افزود: حق وسیع است و به همه چیز می‌چسبد اما وقتی به قومیت و جنسیت می‌رسد تنگ می‌شود. پس قدم اول وحدت و قدم دوم به دنبال حق رفتن است.

پزشکیان تاکید کرد: بسیار مهم است که ما مواظب هوای نفس خودمان باشیم من را آنقدر بزرگ نکنید که من فکر کنم کسی شده‌ام، شما به من رأی دادید و من نماینده شما شده‌ام. هرجایی حق مظلوم را نادیده گرفتند پشتیبان مظلوم باشیم. خدا به ما کمک کند نفس‌مان را مهار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما