شناسهٔ خبر: 67792277 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیام تسلیت سرلشکر سلامی در پی درگذشت «محمدحسین قزل‌ایاغ»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی عروج دانشمند سپاهی فرهیخته و نخبه جهاد علمی «دکتر محمد حسین قزل آیاغ» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی عروج دانشمند سپاهی فرهیخته و نخبه جهاد علمی «دکتر محمد حسین قزل آیاغ» را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج دانشمند سپاهی فرهیخته و نخبه جهاد علمی "دکتر محمد حسین قزل آیاغ " از افتخارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی و دانشی آن استاد ارجمند و منش متمایز و آراسته به زیور اخلاق، تواضع و دینداری و تعهد و نگاه ژرف و دوراندیشانه او به افق‌های بلند و افتخارآمیز در تربیت دانشجویان و جوانان عاشق عزت و اقتدار علمی کشور و همچنین تلاش‌های ارزنده برای بسط و نفوذ رویکردهای تمدن ساز برای جهش دانشگاه و دانشجو در دستیابی به تراز مورد تاکید اسلام عزیز و جایگاه مورد انتظار انقلاب و ایران قوی؛ خصلت های ممتاز آن عالم مجاهد بود که بویژه ‌می تواند برای جامعه علمی کشور الهام بخش و راهگشا باشد.

فقدان غم انگیز آن فقید سعید را به خانواده معظم و مصیبت‌دیدگان گرانقدر و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه اساتید، دانشجویان و همراهان او در دانشگاه جامع امام حسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای عموم داغدیدگان، بازماندگان، علاقمندان و ارادتمندان وی صبر، شکیبایی و آرامش توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

نظر شما