شناسهٔ خبر: 67791800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بایدن پس از ابتلا به کرونا، امروز به کاخ سفید بازمی‌گردد

رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به کرونا در خانه‌اش در ایالت دلاور در قرنطینه بود، امروز سه‌شنبه قرار است به کاخ سفید بازگردد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل ابتلا به کرونا در خانه‌اش در ایالت دلاور در قرنطینه بود، امروز سه‌شنبه قرار است به کاخ سفید بازگردد.

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن که در دوران قرنطینه در اقامتگاهش در ایالت زادگاه خود از کناره‌گیری از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات پیش‌روی آمریکا خبر داد، بر اساس برنامه قرار است امروز سه‌شنبه برای ادامه کار در ماه‌های باقیمانده از ریاست‌جمهوری‌اش به کاخ سفید بازگردد. به گفته پزشکش او بعد از این که علائم ابتلایش به ویروس کرونا تقریباً از بین رفته به کاخ سفیر بازمی‌گردد.

رسانه‌های آمریکایی ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) و در بحبوحه انتقاد‌ها از بایدن به دلیل عملکرد بسیار ضعیفش در مناظره مقابل ترامپ، از ابتلای او به کرونا خبر داده بودند. بایدن در حالی به کاخ سفید برمی‌گردد که از زمان انصرافش از انتخابات، جمهوری‌خواهان استدلال می‌کنند این کناره‌گیری تاییدِ ناتوانی بایدن است و به همین دلیل او صلاحیت اداره کشور را ندارد و باید از ریاست‌جمهوری هم کنار برود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما