شناسهٔ خبر: 67791541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وصول جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در همدان

همدان-ایرنا- معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه سه میلیارد ریالی برای قاچاق سیگار در همدان خبر داد و گفت: اداره اجرای احکام با قطعی شدن حکم صادره، جریمه این واحد صنفی را دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

محمد موسی فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۲۰۰ هزار نخ سیگار و هزار و۷۸۲ بسته تنباکو خارجی به ارزش یک میلیارد ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

معاون قضائی تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالا از یک واحد صنفی در همدان، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

تعزیر قاچاقچی لوازم خانگی

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان همچنین از صدور جریمه یک میلیارد و ۷۵ میلیون ریالی برای قاچاق لوازم خانگی خبر داد.

فلاح گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق ۴۰ دستگاه سرخ کن به ارزش ۵۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۵۳۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح گفت: همچنین شعبه به ازای خودرو حامل کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کبودرآهنگ از یک خودرو کامیون محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جزای نقدی فرجام قاچاق ماشین ظرفشویی

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از جریمه ۷۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی به ارزش ۳۷۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: این شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش مأموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک خودرو وانت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

نظر شما