شناسهٔ خبر: 67790979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان مشهد آسفالت شد

مشهد- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشهد گفت: ۵۰ کیلومتر راه روستایی از سال گذشته تاکنون(۱۶ ماه) در این کلانشهر زیرسازی و آسفالت شده است.

صاحب‌خبر -

سعید محمودزاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اولویت احداث راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان در حال حاضر طرح زیرسازی و آسفالت راه های روستایی به طول ۴۰ کیلومتر توسط راهداری در حال انجام است.
وی گفت: احداث آسفالت راه های روستایی "ناربند- خیراباد، دم روباه- استاج و کج النگ" تا پایان مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد ادامه داد: تعریض و روکش آسفالت راه روستایی "خین عرب به حسن شهاب" به طول هفت کیلومتر با ماشین آلات راهداری انجام شده که قیر طرح توسط اداره کل راهداری و هزینه های اجرا با مشارکت مردم تامین شده است.

محمودزاده افزود: احداث و آسفالت راه روستایی "قادرآباد" نیز به طول یک کیلومتر توسط راهداری و مشارکت مردم در مراحل پایانی قرار دارد.

شهرستان مشهد با حدود چهار میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت شامل سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا است.

این شهرستان هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی بین‌شهری و ۸۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد.

طول راه‌های خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این حیث جایگاه دوم کشور را دارد.

نظر شما