شناسهٔ خبر: 67790960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توزیع ۱۰۰۰ تن آسفالت در سطح منطقه ۲ اراک

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک از پخش و توزیع ۱۰۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه شهری در راستای نوسازی و بهسازی و ارتقا سطح کیفی معابر در هفته اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک، اظهار کرد: طی هفته اخیر حدود ۱۰۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری توزیع شده است.

وی افزود: اقدامات صورت گرفته از جمله اجرای روکش کامل آسفالت خیابان‌های میثم و ستارخان و کوچه‌های بهاران، حبیب ابن مظاهر و ایثار خیابان شهید شیرودی، طرح بهسازی و اصلاح آسفالت کمربندی جنوبی حدفاصل پل شهر صنعتی به سمت شهرک حضرت ولی عصر (عج)، روکش آسفالت کوچه گیاه چی در خیابان شکرایی، کوچه دیلمی واقع در خیابان شهیدان جهان پناه و کوچه آذرخش در شهرک حضرت ولی عصر (عج) و لکه‌گیری سایر معابر مورد نیاز سطح منطقه دو است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک خاطرنشان کرد: روکش آسفالت خیابان عدالت (عضد) واقع در خیابان شهید بهشتی در حال اجرا بوده و تاکنون آسفالت قدیمی این معبر توسط دستگاه آسفالت تراش، تراشیده شده است.

عسگری ادامه داد: پس از جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس در پیاده‌روی مجاور پل خیبر، ترمیم و بازسازی این معبر در حال انجام بوده و در این راستا ۶۰ متر سنگ‌فرش، جدول‌گذاری و نصب پل فلزی کنارگذر پل به طول ۱۵ متر صورت گرفته است.

وی گفت: اجرای ۳۰ متر جدول نهری و آسفالت کنار آن در تقاطع کوچه‌های میرعشقی و ایثار واقع در خیابان شهید شیرودی و در نهایت ایمن‌سازی چاه جذبی پیاده‌روی خیابان شهید بهشتی واقع در ابتدای خیابان میثم از دیگر اقدامات مهم انجام شده در سطح منطقه ۲ اراک است.

نظر شما