شناسهٔ خبر: 67790855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: ترویج معروفات در محیط کار باعث کم‌اثر شدن منکرات می‌شود | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ترویج و تکثیر معروفات در محیط کار، عامل کاهش و بی اثر شدن منکرات خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، "محمد امین بابایی" در سومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل با بیان اینکه ترویج معروفات یک اصل برای پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، نگاه و اقدام دستوری راهگشا نخواهد بود و باید با زبان نرم و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) این فریضه را انجام داد.
وی افزود: مصوبات نشست های شورا باید اثرگذار و خروجی مثبتی در سازمان داشته باشد به طوری که منجر به ارتقای بهره‌وری در محیط کار شود.
رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: شفافیت در کار و پاسخگویی به مردم از مصادیق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سازمان به شمار می رود و این موضوع باید در همه قسمت ها نهادینه شده و مورد توجه قرار گیرد. 
بابایی ضرورت توجه به رعایت ضوابط حجاب و عفاف در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران را یادآور شد و گفت: تذکر لسانی یکی از راهکارهای مناسب برای ترویج معروفات و کاهش منکرات است که باید در اجرای آن زمان، امکان و شیوه بیان مراعات شود.
 

نظر شما