شناسهٔ خبر: 67790058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

انتصاب مسئول حراست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

طی حکمی از سوی اسماعیل زودلی مدیرحراست دانشگاه،میثم پور محمدی به عنوان مسئول حراست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا گیلان ، طی حکمی از سوی اسماعیل زودلی مدیرحراست دانشگاه، میثم پور محمدی به عنوان مسئول حراست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان منصوب شد .

در این حکم چنین آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و صلوات بر حضرت محمد(ص)و خاندان پاکش بااحترام؛ با عنایت به تصمیمات متخذه، به موجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان مسئول حراست معاونت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید، امید است تا با استعانت از الطاف خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و با رعایت جوانب شرعی، قانونی و اخلاقی در جهت تحقق اهداف و وظایف ذاتی حراست ها اقدام نمایید.
امید است با حرکت بر مدار قانونگرایی و اخلاق محوری و با بهره گیری از کلیه ظرفیت هاو توانایی های موجود در جهات صیانت از منابع وسرمایه های مادی و معنوی دستگاه از هیچ کوششی دریغ ننموده و در پرتو الطاف بی بدیل الهی در راستای انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

نظر شما