شناسهٔ خبر: 67789933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت بازنگری در سهمیه بنزین جایگاه‌های سوخت مناطق گرمسیری

بوشهر-ایرنا- رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به گرما و رطوبت بالای هوا در مناطق گرمسیری مانند بوشهر، انتظار می‌رود در سهمیه آزاد بنزین جایگاه‌های سوخت بازنگری شود.

صاحب‌خبر -

«عبدالخالق برزگرزاده» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اکنون خودروها پس از اتمام سهمیه شخصی در هر نوبت تنها قادر به دریافت ۳۰ لیتر بنزین هستند که برای سوخت‌گیری بیش از این میزان باید به‌طور مجدد در صف بایستند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا این روند منجر به اتلاف وقت شهروندان و انرژی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود با افزایش سهمیه جایگاه‌ها و همچنین افزایش سوخت تحویلی در هر نوبت به ۵۰ تا ۶۰ لیتر، شرایطی فراهم شود تا شهروندان نیازی به قرارگیری مجدد در صف سوخت‌گیری نداشته باشند.

برزگرزاده بیان کرد: استان‌های جنوبی از جمله بوشهر شرایط بسیار متفاوتی از لحاظ آب‌وهوایی تجربه می‌کنند که این وضعیت باید در تصمیم‌گیری‌های حوزه سوخت به‌خوبی مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت بوشهر وارد مدار شدند

اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت استان بوشهر درحال برطرف شدن است

امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در ۳۰جایگاه استان بوشهر فراهم شد

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق سوخت به عنوان یکی از رویکردهای مهم بخش‌های مختلف حاکمیتی محسوب می‌شود، اما باید در پیاده‌سازی آن برای مناطقی مانند بوشهر شرایط مناسب را لحاظ کرد.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: در حوزه جایگاه‌های سوخت، بسیاری از نازل‌های معیوب و غیراستفاده در جایگاه‌ها منجر به طولانی شدن صف‌های سوخت‌گیری شده که باید با تمهیدات لازم برای ساماندهی این وضعیت اقدام شود.

برزگرزاده اظهار کرد: در نقاط مختلف استان نیز ساخت جایگاه‌های سوخت جدید با پیشرفت فیزیکی بسیار بالا در ایستگاه‌های پایانی کند یا متوقف شده که باید با آسیب‌شناسی، زمینه بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این جایگاه‌ها فراهم شود.

نظر شما