شناسهٔ خبر: 67787157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

محورهای دیدار «محمود عباس» و نماینده ویژه روسیه - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار امروز با نماینده ویژه وزیر خارجه روسیه در امور غرب آسیا، وی را در جریان تجاوزات جاری اشغالگران قدس به مردم فلسطین قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانوستی، محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه با «ولادیمیر سافرونکوف» (Vladimir Safronkov) نماینده ویژه وزیر خارجه روسیه در امور غرب آسیا دیدار کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین و نماینده ویژه وزیر خارجه روسیه در امور غرب آسیادر رام الله درباره آخرین تحولات اوضاع در سرزمین‌ های اشغالی فلسطینی گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری وفا، «ولادیمیر سافرونکوف» ضمن ابلاغ سلام «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به محمود عباس، بر مواضع قاطع مسکو در قبال مسأله فلسطین و حمایت از حقوق ملت فلسطین در آزادی و استقلال تاکید کرد.

رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ضمن ابراز قدردانی از مواضع قاطع روسیه در قبال مردم فلسطین، بر روابط تاریخی دو طرف تاکید کرد.

محمود عباس در این دیدار میهمان روس خود را در جریان آخرین تحولات حوزه فلسطین و تجاوزات جاری اشغالگران قدس به مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری قرار داد.

عباس همچنین بر ضرورت فوری توقف تجاوزات صهیونیست ها، ارسال کمک های بشردوستانه به سراسر نوار غزه، خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه، توقف حملات این رژیم در کرانه باختری تاکید کرد.

نظر شما